Terminale HappyOrNot będą pokryte specjalną folią przeciwbakteryjną

HappyOrNot wybrał dla swoich terminali do zbierania opinii klientów specjalistyczną powłokę samoprzylepną PUREZONE® firmy HEXIS Graphics, zgodną z normą ISO dotyczącą skuteczności w walce z koronawirusami.
HappyOrNot (www.happy-or-not.com), producent wiodącego na świecie rozwiązania do zarządzania doświadczeniami klientów, ogłosiło, że jest pierwszą na świecie firmą z branży Customer Experience, która będzie pokrywać, rozpoznawalne na całym świecie terminale z uśmiechniętą buźką, specjalną powłoką przeciwbakteryjną, której skuteczność w walce z koronawirusami i bakteriami została potwierdzona naukowo przez normę ISO (ISO21702).

Jak działa PUREZONE®

Pomiędzy fazami czyszczenia na powierzchniach może tworzyć się niebezpieczny biofilm składający się z mikroorganizmów i warstwy śluzowej, która wymaga czyszczenia mechanicznego. PUREZONE® zapobiega ponownemu tworzeniu się biofilmów i udowodniono naukowo, że zmniejsza wiremię koronawirusa o 95% w ciągu 15 minut po kontakcie z nim i prawie w 99,9% w godzinę po kontakcie.

PUREZONE® to przezroczysta i wodoodporna powłoka PVC, który działa jak bariera przed wilgocią, której bakterie potrzebują do namnażania. Powłoka zawiera równomiernie rozprowadzone jony srebra, które podczas czyszczenia i pod wpływem wilgoci są uwalniane z wierzchniej warstwy folii i przy kontakcie z bakteriami blokują ich metabolizm i / lub przerywają mechanizm ich proliferacji, co prowadzi do ich zniszczenia.
PUREZONE® jest skuteczny przeciwko 99,99% zarazków (zgodnie z normą ISO 22196) i jest całkowicie ekologiczny. Nadaje się do stosowania w obszarach, które wymagają wysokiego stopnia higieny, w tym w szpitalach, pomieszczeniach rolno-spożywczych i wilgotnych. Powłoka jest zgodna ze standardowymi protokołami czyszczenia, odporna na większość środków chemicznych, alkohol, rozcieńczone kwasy i oleje oraz nie jest drażniąca dla ludzkiej skóry.

Terminale Smiley firmy HappyOrNot składają się z czterech przycisków z uśmiechniętymi buźkami, które klienci mogą nacisnąć, aby wyrazić swoje emocje związane z doświadczeniami zakupowymi, czy na temat usługi, której doświadczyli. Nowe terminale będą teraz standardowo wyposażone w tę antybakteryjną powłokę, podczas gdy już działające terminale mogą być w nią łatwo doposażone. Wszystkie terminale HappyOrNot, wyposażone w dodatkową powłokę, będą specjalnie oznakowane, aby klienci czuli się bezpiecznie podczas wyrażania swoich opinii.

Heikki Väänänen, dyrektor generalny HappyOrNot i współzałożyciel, komentuje: „Bezpieczeństwo naszych klientów i ludzi, którzy korzystają z naszych terminali, pozostaje naszym najwyższym priorytetem. Zawsze dostarczaliśmy klientom łatwe do wykonania, ale szczegółowe instrukcje dotyczące czyszczenia, aby zapewnić najwyższy poziom higieny, w wyniku czego nasze terminale okazują się czystsze niż wiele innych przedmiotów lub urządzeń, z którymi odwiedzający mogą wchodzić w interakcje. Od 2009 r. zebraliśmy z wykorzystaniem naszych terminali ponad 1,5 miliarda opinii i nie zgłoszono ani jednego przypadku przeniesienia jakiejkolwiek choroby.
„Chcemy jednak, aby klienci czuli się tak bezpiecznie, jak to tylko możliwe, dlatego jesteśmy pierwszą firmą w naszym sektorze, która wdrożyła ten środek. Patrząc w przyszłość, jeszcze ważniejsze będzie dla firm mierzenie satysfakcji, zadowolenia i zaufania klientów i pracowników, a wdrażając powłokę HEXIS PUREZONE® w naszych niezrównanych usługach zbierania opinii, umożliwiamy im to w bezpieczny i odpowiedzialny sposób.”