Śledź wyniki i wprowadzaj zmiany
Integralną częścią usługi jest portal HappyOrNot z raportami, który umożliwia śledzenie i bieżącą analizę wyników.
Wszystkie zebrane opinie prezentowane są w postaci jasnych i intuicyjnych wykresów oraz grafik. Przejrzystość danych to szansa na szybkie odkrycie przyczyn niezadowolenia lub satysfakcji i bezproblemową ocenę wpływu wprowadzonych zmian.
Szybki widok – podstawowe dane w jednym miejscu
Szybki podgląd (Quick View) pozwala na sprawne zapoznanie się z kluczowymi wynikami, które prezentowane są w postaci łatwych do zrozumienia widżetów. Najważniejsze informacje zgromadzone są w jednym miejscu, co skraca czas potrzebny na ich analizę.
Statystyki – głębsza analiza danych
W statystykach wyniki prezentowane są w postaci interaktywnych wykresów i zestawień. Raporty te umożliwiają badanie długoterminowych trendów, ale również wskazują bardzo konkretnie miejsca i czas wyjątkowej obsługi klienta lub spadku wydajności.
Szczegółowe raporty, przez analizę bieżących i historycznych wyników, zapewniają kontrolę nad procesami w organizacji i podejmowanie odpowiednich decyzji biznesowych.
Dzięki dodatkowym kategoriom i luźnym komentarzom można dokładnie zdefiniować mocne i słabe strony organizacji czy świadczonych usług.