Zachwyć osoby rzadko podróżujące.
Kiedy Twoi klienci podróżują tylko od czasu do czasu, ich wrażenia z pobytu na lotnisku są bardzo ważne. Osoby sporadycznie podróżujące samolotem to najczęściej wczasowicze, a ich doświadczenie z pobytu na lotnisku stanowi integralną część ogólnego wypoczynku, tworząc nastrój na całą podróż.
Bez względu na to, czy klienci wyjeżdżają na wakacje, czy wracają do domu, HappyOrNot pomaga im poczuć się mile widzianymi i pod opieką. Możesz być pewien, że kiedy podzielą się swoimi wrażeniami z podróży przed rodziną bądź przyjaciółmi, ich wrażenia z pobytu na lotnisku zostaną przedstawione w pozytywnym świetle, poprawiając twoją reputację i przyciągając nowych podróżnych.
Mierz doświadczenia w różnych punktach, takich jak:
- odprawa,
- kontrola bezpieczeństwa,
- kontrola paszportowa,
- odbiór bagażu,
- czystość toalet,
- business lounge.