Lotniska

Zadbaj o swoich stałych podróżnych.

Kiedy podróżujesz bardzo często, czas spędzony w kolejce po odbiór bagażu, do kontroli paszportowej jest czasem straconym. Natychmiastowa informacja zwrotna na temat wydajności operacyjnej pomaga zminimalizować ten czas dla pasażerów, dzięki czemu ich wrażenia z podróży są po prostu przyjemniejsze. Pytanie o opinię informuje podróżnych, że są słuchali i że ich opinia ma znaczenie. Zapewnienie pozytywnych wrażeń z podróży sprawia, że chcą z tobą podróżować następnym razem i polecają Cię swoim znajomym.

Zachwyć osoby rzadko podróżujące.

Kiedy Twoi klienci podróżują tylko od czasu do czasu, ich wrażenia z pobytu na lotnisku są bardzo ważne. Osoby sporadycznie podróżujące samolotem to najczęściej wczasowicze, a ich doświadczenie z pobytu na lotnisku stanowi integralną część ogólnego wypoczynku, tworząc nastrój na całą podróż.

Bez względu na to, czy klienci wyjeżdżają na wakacje, czy wracają do domu, HappyOrNot pomaga im poczuć się mile widzianymi i pod opieką. Możesz być pewien, że kiedy podzielą się swoimi wrażeniami z podróży przed rodziną bądź przyjaciółmi, ich wrażenia z pobytu na lotnisku zostaną przedstawione w pozytywnym świetle, poprawiając twoją reputację i przyciągając nowych podróżnych.

Mierz doświadczenia w różnych punktach, takich jak:

  • odprawa,
  • kontrola bezpieczeństwa,
  • kontrola paszportowa,
  • odbiór bagażu,
  • czystość toalet,
  • business lounge.