Korzystając z wieloletniego doświadczenia we współpracy z branżą handlową w ramach SmartLife Polska od kilku lat rozwijamy koncept Customer Experience and Satisfaction Management.
Customer Experience & Satisfaction Management, czyli zarządzanie doświadczeniem i satysfakcją klienta, to proces budowania trwałych relacji opartych na preferencjach i oczekiwaniach odbiorcy. Satysfakcja ta jest wynikiem ciągłego porównywania przez konsumenta swoich oczekiwań z tym co oferuje dana firma, placówka handlowa czy urząd. Budowanie trwałych, opartych o satysfakcję relacji, stanowi w dzisiejszych czasach znaczną przewagę konkurencyjną.


Jesteśmy autoryzowanym partnerem HappyOrNot w Polsce. Specjalizujemy się w badaniach opinii i satysfakcji klientów, podróżnych czy pracowników. Swoją ofertę kierujemy przede wszystkim do sieci handlowych, branży transportowej (lotniska), placówek usługowych, urzędów i wszystkich tych, którzy dbają o podnoszenie Customer Experience i każdego dnia starają się poprawiać jakość świadczonych usług.
Oferujemy pełne wsparcie merytoryczne zarówno przed jak i po wdrożeniu rozwiązania. Zapewniamy system szkoleń i obsługi posprzedażowej. Pomagamy właściwie zinterpretować uzyskane wyniki.
Rozwiązania HappyOrNot® wspierają firmy w podnoszeniu
poziomu satysfakcji klientów oraz zaangażowania
i zadowolenia pracowników.
HappyOrNot®, rozpoznawalny dzięki czterem
charakterystycznym buźkom to doskonałe intuicyjne narzędzie do ciągłego zbierania opinii o Twoich usługach, produktach czy inicjatywach.
HappyOrNot w liczbach