Twoi klienci są najlepszym źródłem informacji do zrozumienia i podnoszenia jakości oferowanych przez Ciebie usług.
Przewaga nad konkurencją, mierzona zarówno jako udział w rynku, jak i pod względem finansowym, jest często stawiana jako jeden z kluczowych KPI w każdej branży handlowej.
Osiągnięcie statusu lidera w branży zależy w dużej mierze od wartości wytworzonej dzięki doświadczeniu klienta i zarządzaniu relacjami z klientem. Kiedy wiesz, jak dobrze zaspokajasz potrzeby swoich klientów, zyskujesz skuteczne narzędzia do zarządzania doświadczeniem klienta, poprawy jakości oferowanych produktów i usług i ostatecznie zwiększenia przychodów.
Pozyskaj opinie
Nasze terminale pomogą w zebraniu opinii od Twoich klientów. Teraz możesz badać zadowolenie na całej ścieżce zakupowej klienta i pozyskać maksimum informacji, zarówno w kanale tradycyjnym, jak i on-line.
Odkryj powody zadowolenia jak i punkty wymagające poprawy
Przeglądaj opinie klientów w postaci przejrzystych i łatwych do zrozumienia analiz. Wykresy i raporty dostępne w systemie pomagają szybko wykryć przyczyny niezadowolenia klientów i obszary wymagające poprawy. Dowiesz się także w których obszarach lub placówkach osiągasz najlepsze rezultaty. To wszystko po to, abyś mógł je zaimplementować w swojej organizacji.
Działaj i usprawniaj
Sprawdzaj wszystkie kluczowe obszary działalności, wykrywaj zmiany i badaj ich wpływ.
Wprowadzenie zmian:
- Polepszy zadowolenie klientów
- Zwiększy przychody
- Stworzy przewagę konkurencyjną