O nas

Korzystając z wieloletniego doświadczenia we współpracy z branżą handlową w ramach SmartLife Polska od kilku lat rozwijamy koncept Customer Experience and Satisfaction Management.

Customer Experience & Satisfaction Management, czyli zarządzanie doświadczeniem i satysfakcją klienta, to proces budowania trwałych relacji opartych na preferencjach i oczekiwaniach odbiorcy. Satysfakcja ta jest wynikiem ciągłego porównywania przez konsumenta swoich oczekiwań z tym co oferuje dana firma, placówka handlowa czy urząd. Budowanie trwałych, opartych o satysfakcję relacji, stanowi w dzisiejszych czasach znaczną przewagę konkurencyjną.

Logo Smart Life Polska

Jesteśmy autoryzowanym partnerem HappyOrNot w Polsce. Specjalizujemy się w badaniach opinii i satysfakcji klientów, podróżnych czy pracowników. Swoją ofertę kierujemy przede wszystkim do sieci handlowych, branży transportowej (lotniska), placówek usługowych, urzędów i wszystkich tych, którzy dbają o podnoszenie Customer Experience i każdego dnia starają się poprawiać jakość świadczonych usług.

Oferujemy pełne wsparcie merytoryczne zarówno przed jak i po wdrożeniu rozwiązania. Zapewniamy system szkoleń i obsługi posprzedażowej. Pomagamy właściwie zinterpretować uzyskane wyniki.

Rozwiązania HappyOrNot® wspierają firmy w podnoszeniu
 poziomu satysfakcji klientów oraz zaangażowania
i zadowolenia pracowników.

HappyOrNot®, rozpoznawalny dzięki czterem
charakterystycznym buźkom to doskonałe intuicyjne narzędzie do ciągłego zbierania opinii o Twoich usługach, produktach czy inicjatywach.

HappyOrNot w liczbach

0
firm
0
krajów na świecie
0 miliard
opinii
Zadbaj o swoich klientów i słuchaj ich opinii i reaguj na nie. Zwiększ zaangażowanie, poznaj motywacje, odkryj emocje swoich pracowników.