Chcesz sprawić, aby Twoja firma była doskonałym miejscem do pracy! Po prostu zapytaj swoich pracowników, jak to zrobić!
Czy Twoi najlepsi pracownicy odchodzą szybciej niż jesteś w stanie zatrudniać? Czy masz problem z utrzymaniem obecnych pracowników lub pozyskaniem nowych?
Jako przedsiębiorca, każdy z nas spotkał się z podobnymi problemami. Wszyscy też zdajemy sobie sprawę, że firmy lepiej przygotowane do stymulowania wzrostu i przychodów to firmy z zadowolonymi i zaangażowanymi pracownikami.
Pierwszym krokiem w kierunku bycia doskonałym miejscem do pracy jest zaakceptowanie faktu, że zaangażowania i lojalności pracowników nie można narzucić. Trzeba na to zasłużyć, a najlepszym sposobem na to jest uczynienie swojej firmy taką, w której rozwój pracownicy będą gotowi zaangażować się każdego dnia.
Aby dowiedzieć się, jak to zrobić, stwórz swoim pracownikom możliwość wyrażenia opinii w swobodny i anonimowy sposób.
Pozyskaj opinie
Nasze terminale w anonimowy sposób pomogą w zebraniu opinii od Twoich pracowników.
Codziennie monitoruj poziom satysfakcji swoich pracowników i oceń wpływ działań w firmie na ich motywację i zaangażowanie.
Wprowadzaj zmiany w obszarach, które wymagają uwagi i analizuj wyniki za pomocą wskaźników zadowolenia.
Zapytaj swoich pracowników o:
- jakość świadczonych dla nich usług np. catering,
- kierunek podejmowanych inicjatyw
- zadowolenie z pracy,
- poziom bezpieczeństwa,
- jakość komunikacji w zespołach,
- możliwości rozwoju,
- współpracę z przełożonym.
Co możesz zyskać dzięki mierzeniu i poprawie zadowolenia Twoich pracowników:
Większe zyski dzięki poprawie produktywności
Zadowoleni i zaangażowani pracownicy są bardziej produktywni, co oznacza większe zyski dla Twojej firmy.
Niższe koszty dzięki mniejszej rotacji pracowników lub ich nieobecności
Zaangażuj swoich pracowników umożliwiając im wyrażenie swojej opinii. W ten sposób możesz odpowiedzieć na ich zapotrzebowanie, a oni poczują się docenieni.
Poprawa wyników dzięki poprawie wydajności usług
Zadowoleni i zaangażowani pracownicy przyczyniają się do poprawy świadczonych usługi, a zadowoleni klienci kupują więcej i pozostają lojalni.
Pozyskuj nowe talenty dzięki lepszemu wizerunkowi!