HappyOrNot



BADANIE SATYSFAKCJI KLIENTA

HappyOrNot to wszechstronne i łatwe w użyciu narzędzie do sprawdzania poziomu zadowolenia klientów. Oprócz mierzenia satysfakcji, dostarcza cennych informacji na temat codziennego funkcjonowania sklepu, urzędu lub placówki. Dodatkowo, HappyOrNot pozwala zmierzyć wpływ zachowań pracowników na klientów.

Konsola HappyOrNot pozwala badać satysfakcję klienta
Design konsoli sprawia, że 20% osób odpowiada na zadane pytanie.
dowiedz się jak podnieść satysfakcję klienta

Więcej zadowolonych klientów

Zadowoleni klienci spędzają o 40%* więcej czasu w sklepie, odwiedzają go częściej i polecają swoim znajomym. Jak pokazują doświadczenia z rynku**, HappyOrNot pozwala na zwiększenie poziomu zadowolonych klientów o 10% rocznie.

*Żródło: Raport SMG
**próba na 1000 sklepów

Zobacz jak to działa

Poprzez zadawanie klientom ogólnych pytań i umożliwienie im prostego, anonimowego sposobu na udzielenie odpowiedzi, HappyOrNot pozwala uzyskać istotne informacje dotyczące nawyków i zachowań konsumentów.

7 kroków do nowej jakości

Jak Poznać opinie klientów? 

Pytanie znajduje się w ramce nad konsolą, 

która zostaje umieszczona w ruchliwym miejscu, na przykład przy wyjściu z obiektu. 

Pacjenci odpowiadają na pytanie naciskając odpowiedni przycisk. 

Opinie prezentowane są na portalu internetowym 

lub przesyłane do zainteresowanych osób w przejrzystych raportach, 

na podstawie których podejmowane są decyzje zwiększające przewagę nad konkurencją. 

Wyniki badania satysfakcji przedstawiane są w czytelnych raportach

Zarządzanie satysfakcją klienta

HappyOrNot podsumowuje dane uzyskane z konsol na bieżąco, przekazując wyniki mailowo, w zdefiniowanych odstępach czasu.

HappyOrNot pozwala zapobiegać spadkom sprzedaży, utracie klientów, ich zaufania lub zadowolenia, oferując jednocześnie idealny instrument do wspierania procesów zmian lub premier rynkowych. Reagowanie na stale zmieniające się oczekiwania, zapewnia klientom poczucie partnerskiej relacji oraz świadomość ich roli w procesie sprzedaży.