Feedback ferret



DOWIEDZ SIĘ, CO NAPRAWDĘ
MYŚLĄ TWOI KLIENCI.

Feedback Ferret jest kompletnym systemem do zbierania, analizowania, raportowania i zarządzania opiniami klientów w celu poprawy ich zadowolenia z produktów i usług. Zaproś klientów do swobodnego wypowiadania się – uchwyć prawdziwy “głos klienta”. Pozwól im wyrazić opinie w łatwy, szybki i przyjemny sposób. Na wszystkie tematy, w każdym języku. Feedback Ferret pozwoli zebrać wszystkie głosy i przedstawić skonsolidowane na jednej platformie.

Skuteczny sposób na poznanie opinii klientów i budowanie satysfakcji
Otwarte, niczym nieskrępowane głosy dają więcej informacji niż ankiety wyboru – Klienci mówią nam tylko to, co istotne.



7 korzyści z poznania
preferencjii doświadczeń klientów

Dowiedz się, czego klienci nie lubią,
i przestań„ to robić.

Poznaj potrzeby klientów, dowiedz się, co im się podoba, i rób to.

Uzyskaj wiedzę niezbędną… do prowadzenia skutecznej komunikacji marketingowej.

Nie zastanawiaj się, który produkt wymaga poprawienia - zdobądź potrzebną… wiedzę.

Procesy ewoluują… w czasie. Wiedza dotyczą…ca ich poprawności może oszczędzić‡ czas i pienią…dze.

Uzyskaj opinię o obsłudze bezpośrednio od klientów. Dowiesz się™, kto wymaga szkoleń„, a kogo nagrodzć‡.

Dzięki szybkiej reakcji można uniknąć złej prasy i negatywnych opinii, co w znacznym stopniu pozwoli zaoszczędzić pienią…dze.

JAK TO DZIAŁA
1

Zbieranie opinii
Feedback Ferret zbiera i konsoliduje na jednej platformie opinie z wielu kanałów, w każdym języku. Źródłami opini dostępnymi dla Feedback Ferret mogą być: ankiety mailowe, ankiety sms’owe, opinie z internetu i z aplikacji na smartfony, tablety i klawiatury w POS, ankiety telefoniczne i opinie z mediów społecznościowych.

2

Zbieranie opinii
Feedback Ferret zbiera i konsoliduje na jednej platformie opinie z wielu kanałów, w każdym języku. Źródłami opini dostępnymi dla Feedback Ferret mogą być: ankiety mailowe, ankiety sms’owe, opinie z internetu i z aplikacji na smartfony, tablety i klawiatury w POS, ankiety telefoniczne i opinie z mediów społecznościowych.

3

Zbieranie opinii
Feedback Ferret zbiera i konsoliduje na jednej platformie opinie z wielu kanałów, w każdym języku. Źródłami opini dostępnymi dla Feedback Ferret mogą być: ankiety mailowe, ankiety sms’owe, opinie z internetu i z aplikacji na smartfony, tablety i klawiatury w POS, ankiety telefoniczne i opinie z mediów społecznościowych.